Echipa noastra de specialisti va sta la dispozitie pentru a va consilia si a va oferi cele mai
bune solutii pentru:
I. Asistenta precontractuala
» personalul nostru tehnic oferta asistenta clientilor in procesul de intelegere a
mecanismelor si reglementarilor pietei de energie electrica; pe baza rezultatelor analizelor de
consum, dorim ca impreuna sa luam cea mai buna decizie.
II. Asistenta si suport post-vânzare
» departamentul dedicat relatiilor cu clientii se ocupa eficient de toate cerintele
acestora si ii asista permanent pe parcursul derularii contractului.
III. Servicii curente pe durata de valabilitate a contractului de
furnizare:
» facturarea energiei electrice;
» intermedierea remedierii incidentelor si deranjamentelor care au provocat intreruperi in
alimentare;
» preluarea si solutionarea solicitarilor de la consumatori;
» informarea consumatorilor asupra reglementarilor in vigoare si a modificarilor acestora
prin notificari , e-mail, fax, site propriu;
» notificarea consumatorilor si plata unor sume de bani ca efect al abaterilor de la
prevederile standardului de performanta sau ale contractelor;
» informarea consumatorilor asupra intreruperilor in alimentare in cazul intreruperilor
programate;
» investigarea reclamatiilor privind: calitatea serviciului de furnizare, inregistrarile
eronate ale aparatelor de masura si acordarea de despagubiri pentru daune.